era si este , ca de n-ar fi ...




In vremea aceea, a tineretii fara batranete si vietii fara de moarte, aveam un scaun, la un bar. Da, da, un scaun din acelea inalte pe care cu greu ma cocot si la care nu-mi ajung picioarele.

Am baut pana tarziu cot la cot cu necunoscutii, si-am cerut barmanului sa-mi plateasca nota sau sa o arda. Cocktail din flori si fluturi, de salutari si inceputuri, pictat cu sarutari si gusturi.

De apareai, deja erai baut !

Aveam un scaun la un bar, dar l-am cedat in graba, se anuntase criza de sperante, gol de iubire.

De l-as avea, nu m-ar incape, ar fi prea roz si prea uzat si intre timp s-a demodat. Ce s-a si rupt, pacat !

Am altul langa o fantana, mov,pe jumatate in soare si doar putin la umbra, iar asta ma incanta !

Acum ca ai citit, deja ti-e sete ?! Ia de bea ! Cocktailul l-am pastrat !!!



Steve Miller Band - Serenade From The Stars

Comentarii

Andrei a spus…
E foarte frumos ce ai scris, si am inteles, in parte, ce ai vrut sa spui. Imi place fantana ta mov, şi mie imi place movul, indeosebi, mai mult decat celelalte.
Adevarul este un fel de cocktail a ceea ce ai spus, toate elementele luate laolalta, framantate, si transformate.
In univers nimic nu se pierde, totul se transforma. Cand cedezi ceva, in fapt nu cedezi nimic, ci doar ii dai alta forma, alta calitate. Insa esenta e aceeasi... E oarecum greu sa exprim aceasta ultima idee, caci esenta esentei transcende cuvintele... Cred totusi ca ai prins esenta.

Iti doresc tot ce e mai bun.

Cu drag,
Andrei
metalman a spus…
Bre, daca tat poporul ar sta cocotat la bar si-ar infuleca duzine de cocktailuri, cine naiba ar mai munci in tarisoara asta? :) :) :)
M-as infige si eu la un cocktail pe zapuseala asta, dar tinand cont de na dintre postarile anterioare( aia cu vodoo) nu bag mana in foc ca nu ar fi un cocktail Molotov, oferit cu drag dintr-un pahar mov cu umbreluta roz :)
O'zzy buna sa ai!
Brandusa a spus…
Buna Andrei !
Coktail de trairi, talismane peste timp, pastram esenta, restul se poate pierde !
Brandusa a spus…
metalman):mai Molotov decat Molotovul, de ala crapi, iar cu asta va trebui sa traiesti si sa muncesti pe deasupra !
Buna sa-ti fie inima si tie !
Aryyana a spus…
Buna Brandusa:

Ce frumos ti-ai facut blog-ul.
Minunat ,nu-ti mai vine sa pleci de aici mai ales ca-i culoarea mea preferata.
Venim cu totii sa bem un coktail la acest bar mov cu fantome.

Zile minunate tuturor.
Pa!
Anonim a spus…
cineva spunea ca oamenii ii cunosti cel mai bine la un pahar...

cat despre scaune chiar imi place sa stiu ca intotdeauna este un scaun (ce-mi apartine) ce ma asteapta...
Anonim a spus…
........VERIFFF
Anonim a spus…
Nimic nu se pierde, totul se transforma. Tine minte asta:)

Iti doresc o zi placuta.
Brandusa a spus…
Aryyana, ma bucura prezenta ta aici !
Aceeasi,
Brandusa a spus…
Elza, cred acelasi lucru, asa ca , sa comandam. Tu ce bei? Bere, nu, rece !
Intai ia loc,apoi ... mai vedem noi ce subiecte abordam ;) !
Brandusa a spus…
Andrei S.) ok, voi scrie mare pe frontispiciul jurnalului meu de suflet !

Andrei ... acelasi cu Andrei S. sau alt Andrei, se pare ca nu mai stiu cu cine vorbesc, mai conteaza ?! Iau mesajul !

Numai bine si tie !
Erys a spus…
Am mers la frigider, l-am descis, am vrut sa-mi pun un whisky...Apoi m-am razgandit. Prea simplu. Mai bine merg la bar si beau ceva...Mai gasesc eu barmanul care stie cele mai fantastice retete de cocktailuri?...Nu cred...O sa mor de pofta!
Brandusa, numai gusturi bune si fermecate!
Brandusa a spus…
Erys, am scris mai jos... vreau ceva, gen profiterol de cocktail, cu inghetata, fructe ... na ca iau si felia de paine, si m-am scos...pup !

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire