Cand vii

Cand vii, te rog, nu suna, imi place linistea asta, m-a cuprins si pot spera. Am lasat cheile la portar, te va intampina el cu un zambet cald, un suflet bun, il stii !
Dupa nelipsitul drum prin bucatarie, intre visare si nocturnul tau pahar de vin, apasa play aici ...
si spune-mi ..." spune-i despre tacerile tale ... tacere, spune-mi despre tacerea de la capatul lumii, iar eu iti voi sopti cuvintele de la inceputul ei "
Iar de vei scrie asta seara o prima fila intr-o carte, sau esti deja la mijloc, sa ma trezesti ... am adormit, cu siguranta, in vreme ce te asteptam , transpusa intr-un film, si-o mana pe telecomanda !

Cu drag,

P.S. Am recitit " Tacerile din piept " de Andries, si tot privesc la palma mea.
Afara ploua, si din oras se-aude, canta, sunt zilele lui, dar ploua furtunos :

Comentarii

1000 a spus…
cuvinte..soapte..taceri...doamne,nu poate fi real...!
erys a spus…
Ce bine ca sunt poezii...melodii...cuvinte...care pot vorbi in locul nostru.
Brandusa a spus…
1000): real ?!
Brandusa a spus…
Erys): da ...
Andrei a spus…
Nu ştiu dacă s-ar îndura cineva să te trezească din simţire, atunci cînd călătoreşti pe meleagurile gîndurilor înalte. Cel mai bun lucru pe care l-ar putea face este să tacă alături de tine.

Toate cele bune.
Brandusa a spus…
Andrei ) Multumesc, un gand bun catre tine !

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire