facutele lumii

Sunt zile cand se confirma ca viata trebuie traita si nu adunata.
Desaga cu avere nu te mai ajuta, nici cunostintele sus puse,
nici oamenii doritori sa fie buni ... nimeni.
Doar "TU" si viata pe care ai trait-o incape in bagaj, iar sufletul
te ia cu el definitiv prin alte galaxii si crede saracul ca acolo
vei invata sa treci...sa treci prin alta viata cu o desaga plina
de trairi curate si intelepte.
Ca sufletul e unic, mare si incapator, cat tot universul !

Mi-a soptit un inger ca ar exista spiridusi si zane, si ca ei
muncesc si fac "facutele lumii", iar noi asistam cum
ploua pe pamant si in cer, cu ele.

Atunci ma intreb, am facut eu frunza, floarea ... am facut eu ceva ?!
De ce sa supar ingerii, spiridusii si zanele, spunand ca fac " facutele lumii " ?!

(sursa foto si scrieri : http://angelinspir.ro/despre-ingeri/spiritele-naturii.html)

Comentarii

Anonim a spus…
sa mor eu tantiiiiii
mai vreau prajituri
ca asta
plsss


multumesc pt inocenta




op
Brandusa a spus…
Op): Pentru tine azi saratele si limonada.
Erys a spus…
Mai Brandusa draga, facusi si tu ceva, cum sa nu fi facut...dar frunzele proaspete din vorbele tale si florile sufletului tau daruite in aceasta viata, ce sunt?
Anonim a spus…
Nu cred că s-ar supăra, fiindcă și omul e o ființă cel puțin la fel de magică precum îngerii, spiridușii și zânele. Numai că nu își cunoaște atributul de principiu creator.

Numai bine.
Brandusa a spus…
Erys, sunt...si eu sunt, ajutata si ocrotita!
Multumesc !
Brandusa a spus…
Andrei, da si omul, numai ca trebuie sa accepte , sa vada, mai departe de sine.
Anonim a spus…
Şi eu cred în spiriduşi şi zâne! Ei sunt fiinţe elementale, aflate într-o dimensiune intermediară între Cer şi Pământ. Pe vremuri, oamenii puteau accesa acea dimensiune, îi puteau vedea. Dar Goethe spune un mare adevăr: "Nu e moartă lumea zeilor şi a spiritelor naturii, moarte sunt sufletele noastre."
Nu ale tuturor, desigur...Unii se mai trezesc!
Te pup, şi mulţumesc pentru acest text atât de inspirat! Minunată prima frază...Spune totul!
Brandusa a spus…
Imbratisari de zane bune, pt prezenta ta, Florina.

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire