Ar trebui



Autumn Leaves -

Ar trebui sa ai umbrela
in culori de toamna,
si larga cat sa-ncap si eu,
in pasul tau.
Si sa ma plimbi vorbindu-mi
cate stii si cate eu nu stiu.
Ar trebui ca orele sa fie de amiaza,
si pranzul sa-l lasam pe mai tarziu,
sa-l bem intr-un pahar de vin tomnatic
si tu sa-mi spui, ce eu nu stiu,
din liniste s-ascult.
Ar trebui sa repetam plimbarea,
prin parcul frunzelor de toamna,
la fiecare pranz pana-om albi,
si tu sa-mi spui ca ploua frunze
cu picuri rari si reci,
si strazile-s pustii ...
cand eu nu vad, nu simt, nu stiu,
decat caldura bratului ce-mi tine,
si timpul si umbrela,
si umerii si visul .

Ar trebui ca in plimbarea toamnei,
sa am pe umeri soare, pe crestet ploi,
si sa te-ascult cum spui
alintul bland al omului ce-i pasa,
de existenta mea, si-a ta, in asta viata.


NAT KING COLE - Autumn leaves(varianta in limba franceza)

Comentarii

Unknown a spus…
Ador toamna,cand,cu frunze ploua,pe iarba e roua,cand vantul adie si e numai veselie.Place poezia ta:)
Celestine Mihaela a spus…
Buna ziualica la tine om frumos!
Iata te-am adaugat in lista mea de blog, pt ca mi-ai naucit si tu fiinta alaturi de alte suflete inalte pe care le-am gasit aici.
te simt si te cladesc in mine intr-una singura constiinta a iubirii de om si oameni.
Multumesc de vizita, eu te voi urmari mereu si iti voi aproape in simtire, pentru ca nu esti singura pe lumea asta...si tot ce ai cerut in susul cerului tau se va implini cu rabdare.
Multumesc ca mi-ai facut cu mana si te pretuiesc ca ai aparut pe cerul meu.

Namaste
Elza a spus…
bine ar fi sa avem mereu umbrela...
Brandusa a spus…
Dream, si eu, sunt nascuta in toamna.
Septembrie a spus…
și septembrie la fel:)
în mod cert o să îți placă:
http://www.youtube.com/watch?v=UQlFOX0YKlQ
Și....minunate strofe!
Brandusa a spus…
Buna, ma bucura venirea ta, Celestine!
Brandusa a spus…
Elza, da, ar fi !
Brandusa a spus…
Septembrie, te-ai prins ! Multumesc, ascult cu placere.

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire