Apropo...

(Brandusa)
Oare cand am fost mai puri, mai naivi,
mai buni, mai vii, mai noi ?!
Oare cand ?
Nu cumva in copilarie ?!

Ia sa va vedem copii, cum va aratau genunchii,
dar parul ciufulit cu grija aranjat la fotograf de mama
... aratati-va fetele, nu stati dupa cortinele
astea virtuale.
Oricum dupa atatia ani cine v-ar mai recunoaste ??!!

Eiiiiii, aia mica de mai sus e Brandusa, ca sa stiti ! :):)
Eu ... partial ea, partial o alta .

http://brandusa-ingeridemoni.blogspot.com/2009/07/fost.html

Comentarii

Anonim a spus…
urita esti maicaaa
ptiuu
sa nu te deochi



op
Unknown a spus…
Mi-au furat un zambet pozele tale,mi-am adus aminte de cand eram si eu mititica si de cum aratam atunci,de prostiile pe care le faceam si ce fata faceam cand ma certa mama:))
Brandusa a spus…
Op, sa te vad ciufulituleeee ... apoi comparam, na !
Brandusa a spus…
Dream, pozaaaaaaaaaaaaaaa...proba...scanata, si asezata pe blog, fain.."Dream micutza"!
Erys a spus…
superb!...ma duc sa caut prin cufarul cu amintiri inocente...
Brandusa a spus…
Erys, te astept ... sa stii !
Anonim a spus…
Mi-am " scos " dintre amintiri imaginea de copil ... M-ai facut sa zambesc si-ti multumesc , Copil-Floare ! O calda imbratisare !
Brandusa a spus…
Destiny, pot fi curioasa ? :)
Anonim a spus…
poti ... ochii la fel de mari ,la fel de negri si vesnic scrutatori , parul lung si zulufat cu doua codite motate ... cu privirea in pamant sau dupa " poalele mamei " ... recunosc am ramas asa ... curajoasa aici , timida , in fapt ... pup ...
Brandusa a spus…
Iolanda, desigur ca pot, dar vroiam asaaaaaaaa...cum sa zic, exact fatzuca aia de copil cu fata rotunda si ochii mari...si...
Brandusa,erai ca o păpușă..
și acum arăți super.
Să ai o zi frumoasă!
Mulțumesc de vizită!
Te pup și îmbrățișez cu mare drag!
Brandusa a spus…
Elena, sub aspectul asta de copila- inger, de-ai sti ce nazdravanii faceam ..hi,hi.
Elza a spus…
ce fain le-ai asezat in baloane :)
Brandusa a spus…
Elza, tare as fi curioasa sa te vad mica...zau.
Oare cat curaj ti-ar trebui sa arati candoarea acelor ani ?!
Anonim a spus…
Ce duulce erai! Toţi am fost dulci şi puri în copilărie...de aceea, e singura vârstă d ecare ne amintim fără durere, şi fără regret.

Te pup!
Brandusa a spus…
Florina sunt convinsa ca si tu erai scumpa foc.
Pup !

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire