Femeie, unde esti ?


Uuuuu ....trece un tren prin gara nimanui
si cate or sa mai treaca... .
Era rece, noapte ...burnita..inaintam fara ganduri,
doar cu dorinta de a ma departa de acel orologiu
ce-mi ticaia in mine...inima.
Pana si dupa ceafa imi pulsa tensiunea...ea inima.

Un suierat in gara, un tren accelerat, neoprind in halta.
De ce ar fi oprit ?! Pe peron era doar o pisica, doi
maidanezi si eu.
Pisica fugi prima speriata, desi se alinta frumos...
miorlaia ondulandu-si coada stufoasa ...rol de
felina.
Maidanezii erau nepasatori, imi cereau afectiune...
pacat, nu mai aveam, a mea se terminase chiar atunci
si nu stiam cand voi mai primi...scria mare pe mine
...renovare ( dar fara fonduri, cand o da Domnul ).
Cateii nimanui, ca si mine ... am gandit, si
am pasit peste calea ferata, in drumul meu spre
o banca si un parc, unde odata gandeam ca ma pot
asteapta doua brate calde si o imbratisare.

In zbuciumul din mine ma intreb deodata:
- Ce ai suflete ?!
si tot eu imi raspund,
- "Ce sa fie, nu-i nimic, a trecut acceleratul !"
...pana si Toparceanu ar fi ras de analogia mea,
iar telefonul imi bipuia silentios in buzunarul hainei :
" Femeie, unde esti ?! "

... apropo de foto: femeie pe sine nu avea nici Google, astepta marfa.:))

Asa ca fiecare cu sinele si gara lui.

Comentarii

jai a spus…
sa-l ia naiba
de tren
ca trebuia sa treaca tocmai
prin curtea mea
....
Brandusa a spus…
:))
da in judecata
calea ferata...
:))
Ai vazut cine fuge prima ?!
..pisica-ondulata ...pacat de analogie,
eu iubesc pisicile adevarate, autentice, cu blana, cu 4 labutze...si nu cu ruj pe buze.
Anonim a spus…
Am găsit ... te-am pupat şi-am şi fugit ( blush ) ...

http://sinademiral.deviantart.com/art/Piece-by-Peace-119482967?q=boost%3Apopular%20station&qo=477

http://gravity3.deviantart.com/art/On-a-railway-station-187829119?q=boost%3Apopular%20station&qo=358

Noapte bună Suflet-Floare ! Îţi trimit o-mbrăţişare !
Brandusa a spus…
Iolanda aaaaaaaaa...a primit Google marfa :d
Anonim a spus…
Sunt eu setată să trec discret , dar râd că bagă ăştia marfă şi pe negândite ;) ... când zici că nu-i ... iaca trenu' de nu poti dormi ... pup , cu tot dragul de dragul vostru ...
jai a spus…
buna dimineatza
tantiiii
azi CFR face greva
pe linia matale
sic
si de MASARO nu ma tem...

dimineti cu ferestre deschise sa ai si bafta la
declaratii.....de dragoste
Brandusa a spus…
Iolanda, buna dimineata!
...daaa suiera prin gari,trenul ... se aude mai ales noaptea.
Brandusa a spus…
Jai, pe fereastra mea se vede soare, si putin verde...imi cumpar bicicleta si gata ;) nu mai apelez la transportul altora :)) ma autotransport :))
Elza a spus…
:) asa, pe sine...
jai a spus…
femeieee
iti cumpar scooter
ce zici?


http://www.youtube.com/watch?v=_eNxZN3oquw&feature=fvsr

hi hi hi

o seara frumoasa
Doamna Draga
jai a spus…
femeieee
tot eu mis

poftim de vezi
http://arta-feminitatii.blogspot.com/

pt voi


te tzuc

hi hi
Anonim a spus…
Chiar dacă trenurile mai şi pleacă, nu-i un motv de durere! Mai multe sunt cele care vin. Ce-i drept, trebuie să fim acolo la ora potrivită, şi asta-i cel mai greu.:)

Pisicuţa nu e vinovată că a fugit, era şi ea un suflet speriat, de prea multe ori alungat...Animalele sunt mai sincere în manifestări decât oamenii. Atunci când simt nevoia să fugă, fug pur şi simplu!:) Fără filosofii...:)

Te sărut, şi îţi doresc să fii în gară la următorul tren!Tu meriţi un Intercity, nu un accelerat!
Brandusa a spus…
Elza, pe langa...pe ele :)

Jai, ...si costum de piele+ casca+manusi...si mai ateapt sa-mi las plete, apoi desigur, pe scooter cu mine.:)

Florina, azi cred ca merit metrou, cu anuntarea peroanelor, altfel incurc destinatia si statia...:))

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire