Nopti de vara

Serile de vara, isi spun pasul in urechea mea. Sunt melodii fine, contemporane,
asprite putin de sunetul tastelor.
Dau fila dupa fila si caut surasuri si cuvinte. Sunt aici, in antet, la mijlocul sau in final de pagina. Capsez foile veline si ele imi fosnesc in mana.
Virtual caietul canta, tasta dupa tasta, nota dupa nota.
Pulsul accelerat e al meu, noaptea de afara e tot a mea. Ma cufund in tihna ei.

Era undeva o melodie, poate pe coperta unui alt suflet-caiet ... o murmur.
Afara greierii imi canta frenetic pacea noptilor din mine.



Vocile trecatorilor se amesteca cu sunetul geamurilor inchise. Intre mine si
noapte, o perdea fina, alba isi flutura prezenta.

Ma redescopar adorand noptile calde de vara !

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Gand de cafea tare