Revelatie



Astazi am avut revelatia florilor albe pe oja-mi rosie.
M-am trezit admirandu-mi degetele pe taste. :))
Petale albe, argintii , rotunjind aureole.

Revelatia a mers pana la a capta realitatea simpla a oamenilor.
Realitati de cuplu, realitati cu suflete si mesteritele lor ganduri.
Concluzia : unii nu sunt facuti pentru...altii sunt incarnati tocmai
pentru a nu ... .
Am auzit ades, am citit cum ca ar trebui sa ai o numita inclinatie pentru...
dar toate acestea erau vorbe, cuvinte goale, reci si seci, pana azi, cand
mi s-au lasat descoperite in goliciunea lor, in viu, inserata traire a mea,
in mine.
Cuvintele, cuvintele, de nu au esenta se sparg goale, fum fara foc,
praf fara pulbere... .

Comentarii

Solidaster a spus…
Ce frumos,stii sa impachetezi,versuri,muzica,sentimente,respiratii,suspine.
Toate gandurile mele bune,le las la portitã.
Brandusa a spus…
Solidaster, le-am adapostit in casa :) .
Multumesc tie !
Nuante de gri a spus…
Torturezi un biet cuvânt în mii şi mii de feluri.
Brandusa a spus…
Nuante, pai daca se vrea "torturat" :(
Nuante de gri a spus…
''torturat'' in sensul bun al priviririi.
Brandusa a spus…
Nuante, desigur :)

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire