Strop de cerneala

Te-am inchis in calimara.
Nu mai era strop de cerneala.
Am fost nevoita sa scriu,
cu picaturi mari, rosii din tine.

Te-am intepat cu varf de pana alba,
te-a durut si ai varsat lacrima ta de cerneala.

Te-ai imprastiat nedumerit apoi, ai acaparat foile,
cu randuri uimite, scrise in viteza, singure,
doar cu un colt din eterna ta ciobita stea.

... inca nu te-am inchis in lampa ;)



"Who knows what tomorrow brings
In a world where few hearts survive
All I know is the way I feel
When its real I leep it alive
The road is long there are mountains in the way

Love lift us up where we belong
Where the eagles fly on a mountan high
Love lift us up where we belong
Far from the world below
Where the clear winds blow

Some hang on to usued to be
Live there life looking behind
All we have is here and now
All our lives out there to find
The road is long and there are mountains in my way
But we climb the stairs everyday

Time goes by no time to cry
Just you and I alone"

Comentarii

Nuante de gri a spus…
Iti scriu cu cerneala inimii, indragostita de muzica lumii!
Anonim a spus…
Blogul tău are vesmânt nou. E minunat!
Cum spuneam şi la Joker, eşti un om care faci ca iubirea să apară spontan. Sentimentul acesta vine de la sine, natural şi firesc, atunci când mă aflu în preajma ta.
>:D<
Brandusa a spus…
Nuante, te citesc, in acea muzica !
Brandusa a spus…
Blue, am bratele si inima deschisa, primesc cu mare drag oameni vii ca tine, frumosi in maduva sufletului.
Te astept ca pe o buna prietena, in pragul casei. Iti surad in intampinare si te alint in preferintele tale, atat cat ma pricep si pot.
Insa nu pot generaliza. Destul de des devin pentru "altii" un arici :) retras rapid in cochilia mea.
Catalin a spus…
Şi dacă din lampă nu va mai ieşi? :)
Brandusa a spus…
Ei Cataline, ar fi ultima greseala :)))
Din lampa, duh sa iasa, spiritual, concis, gata sa puna pe tapet infaptuiri de dorinte...eh si cate as mai cere :))

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire