In cercul repetitiilor

Am sapte capete, cinci picioare, patru maini, trei ochi mari cat cepele, doua caractere
si o singura inima. Sunt un suflet din marea de vieti.

Verbal, in scris, am parte de basme, colorate si zambitoare. Basme cu ganduri bune,
iubirea aproapelui, alegerea sentimentelor curate, taierea negativismului din radacina... .
Prin portavoci se striga, se cheama la ajutor, intelegere, ocrotire ... si scrie in poveste
ca frumoasa are inima deschisa si va iubi bestia, cu corp hidos dar poleit pe dinauntru
( si reciproc, cica va fi valabil).

Si daca am sapte capete ... sunt hidoasa, mica si neinsemnata, cine ma salveaza
de mine ?!
Si daca vraja nu se poate rupe, cine va locui vesnic langa urata, doar un altul
ca ea si nici acela.

De aceea trambitarea asta, in lung si-n lat, a cautarii unui suflet frumos, a unei
inimi mari este doar o eroare, mult prea probabil imposibila, un basm.

O linie fina intre posibil si imposibil, real si ireal, rau si bine ... si sar sotronul intre
ele, desi stiu concret cand sunt pe 1, cand pe 8 .

Uneori ascult in plina vara, langa focul incis povesti de adormit copiii, chiar
visez cu ochii deschisi; dar cel mai des resping sarcastic si cea mai vaga aluzie
despre, iar atunci sufletul meu moare .

... Repetitie in cerc ... scriam eu candva. Era partea mea de negare,
partea de demon :))

Comentarii

Anonim a spus…
Aş putea, foarte uşor, să-ţi spun că te înşeli.
Că asocierea urât-rău e o eroare umană, că urâtul ca şi frumosul sunt aspecte legate doar de modelele inventate de oameni.
Că răul e inutil şi că această evocare şi invocare a lui menţine artificial o dualitate de care tot universul s-a săturat, dar oamenii o perpetuează pentru că aşa vor ei.
Aş putea să spun mai multe dar cred că n-are rost.
:)
Brandusa a spus…
Blue intre timp am invatat si toate acestea, intre timp am trecut spre o noua etapa a cunoasterii, o alta etapa de viata. Au fost oameni langa mine care mi-au aratat cai, m-au sustinut (inca mai sunt), iar eu am crezut in ei, in mine si-n divinul nelimitat in dogme si biserici :) .
Sunt si am fost un cautator, lumina din mine va cere mereu.
Imi poti spune multe si eu te voi asculta mereu dornica sa-ti aflu sensurile si parerile :)
Ba da, are rost :)
jai a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
jai a spus…
un gind bun de seara
Anonim a spus…
Foarte frumos ce spui!Eu sunt fericită atunci când întâlnesc oameni ca tine.
Dau o îmbrăţişare cât "gasa boborului"!
:))
Brandusa a spus…
Jai, ganduri bune tie !
Brandusa a spus…
Blue, :) multumesc, imbratisare primita :)

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire