Zarurile Mosului



Mosul nostru joaca zaruri in culori albe. Pete rosii stau lipite
formand cifre pe partile cuburilor frumos slefuite.
Regula Mosului nu e diferita de regulile lumesti, de motivatiile
sociale.Rar sare din schema si "indulceste" cate un copil, ori
un om crescut "altfel" decat pe norme.
STAS-urile , da ele tin loc de frunte.

Saptamana asta voi maslui putin zarurile lui sa vad de mai stie
"jongla" cu ele :) .

Arunca Mosule si de pica altfel decat matale' barbosule stiai,
nu-mi incrunta din sprincene, si nu-mi cauta mie nod in papura,
adu-mi cadoul dorit si razi ..ho, ho, ho ... cum numa' matale
stii :)) .

Apoi daca unui copil sarac ii vei aduce un palat, sa nu faci
pe matale de frica, ca nu-ti mai primeste al 13-lea salariu,
eu nu l-am luat nicicand si in curand vom uita si noi c-a
existat.
Asa ca fii Mos de poveste, Mos indurator si iubitor, Mos
darnic fara critici,Mos albit de frumusesa multumirilor sincere ... .

Deci mosule, ti-am scris ... dar inca n-o sa stii ca ai zarurile masluite !!! :)

Comentarii

Erys a spus…
mosu' s-a cam smecherit! :)
Anonim a spus…
Uneori cred că nici măcar măsluirea zarurilor nu mai ajută...
Fie ca tu să fii excepţia în acest caz! Să-ţi aducă exact ce-ţi doreşti!
:*
>:D<
Anonim a spus…
DRAGA MOSULUI....
ia sezi frumusel pe genunchiul
barbosului si spune-ti tot pasul.
durerea sa stii tu draga , este
spatele iubirii , ca reversul la
moneda , deci tot iubire inseamna
la fel si cicaleala , opusa alintarii...
tu nu vezi cit de iubita esti ,pt ca esti foarte speriata ....ca nu esti.
ia lasa aici , linga brad toata frica ta , caci am si copilas, care inca nu stiu
de ea si zimbeste-i mosului.
asa , cu toti dintii si stringe-ma
tare de git , ca sa siti ca te iubesc.

HO HO HO HO HO!

SARBATORI FERICITE
copil BRANDUSA.

OP
Septembrie a spus…
Bine te-am regăsit! M-am întâlnit eu cu Moșu și mi-a șoptit ceva...ști tu ce! Ajunge în curând! Puțintică răbdare..:)
Anonim a spus…
Mosul tau va fi darnic, asa simt eu, pentru ca si tu esti darnica! Vei avea din partea lui bucurie si vise implinite...chiar daca nu pe loc!
Sarbatori fericite, si o imbratisare!
Nima a spus…
Sarbatori fericite !>:D<
Liviu R. a spus…
Primiti colindul?
Am plecat sa colindam
Domn, Domn sa-naltam
Cand boierii nu-s acasa
Domn, Domn sa-naltam
Cand boierii nu-s acasa
Domn, Domn sa-naltam
Domn, Domn sa-naltam

C-au plecat la vanatoare
Domn, Domn sa-naltam
Sa vaneze caprioare
Domn, Domn sa-naltam
Sa vaneze caprioare
Domn, Domn sa-naltam
Domn, Domn sa-naltam

Caprioare n-au vanat
Domn, Domn sa-naltam
Si-au vanat un iepuras
Domn, Domn sa-naltam
Si-au vanat un iepuras
Domn, Domn sa-naltam
Domn, Domn sa-naltam

Sa faca din blana lui
Domn, Domn sa-naltam
Vesmant frumos Domnului.
Domn, Domn sa-naltam
Vesmant frumos Domnuluï
Domn, Domn sa-naltam
Domn, Domn sa-naltam

Sa aveti Sarbatori Fericite! Cu drag, echipa mostwantedblog.org!
pandhora a spus…
sunt sigura ca Mosul are ceva doar pentru tine :)
Craciun vesel si fericit iti doresc!
Lotus a spus…
Ho ho ho, frumos! :)

Există afară un moş, rămas din moşi-strămoşi, căci aşa-i orânduit, care împarte, adună şi trage linie...

Dar există în noi un copil, căci aşa-i orânduit dinainte, care are puterea de-a măslui zarurile... putere pe care nimeni nu i-o poate lua şi pentru uzul căreia nimeni nu-l poate trage la răspundere, căci copiii şi nebunii ies de sub incidenţa legii iar moşul este păcălit la propriile lui zaruri de ei.

Prin urmare, fie ca jocul să-ţi devină a doua natură!

Sărbători Fericite!
Joker a spus…
crăciun fericit Brânduşel
îţi doreşte un tinerel..
:)
Brandusa a spus…
O imbratisare mare, mare pentru voi toti...si-un "Mos" pe "gustul vostru"... acum si mereu :)
Anonim a spus…
Ouu Mos Craciun joaca barbut:))

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire