Duminica si-a batut capul in cui

La o cana de ceai, gust pal si galben, recitesc oameni . Incapatanari, reluari, re...re...re...
Noile repetitii apar din culise si vor sa fie noi staruri.
Nu, oamenii n-au vina sau n-au putere :( .
Un ceva e sigur , acest "N-au".
Degeaba zeci de prieteni "informeaza", degeaba bat la capusor pe cel " in culpa"... "n-au "inteles nici ei ca totul e "conjunctura" inculpatului, daca el vrea "salvarea" ori "repetitia".
Duminica sta langa mine garbovita cu acelasi scenariu, mi-as schimba si eu dar "n-am".... nici eu "n-am " .
Zambesc repetitiei si ma retrag in ea, e cel mai simplu, o cunosc bine si ma complac, ca zeci de milioane. Eh, doar un alt plan divin, al interiorului din mine sa-i scoata cuiul bine implantat duminicii.
... plangerea, "n-are" sens :)

Comentarii

Anonim a spus…
Foarte dragut blogul tau.Daca ai timp te rog uita-te si tu pe blogul meu nou http://bella-s-simplity.blogspot.com/
Anonim a spus…
interesant si extraordinar
dar..........
nu comenteaza nimeni
decit



op
....a fost odata cuiul lui
PEPELEA....
uitat in zidul duminecii....
Brandusa a spus…
Buna Bella :)
Brandusa a spus…
Op, :)) cui de cui nu asa :))

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire