Ti-am prins busuioc in par, mai ... :)

Uff, dupa o lupta stransa, corp la corp cu nametii de afara, ajung victorioasa in birou.
Ce sa mai zic, e de poveste, e peisaj rupt din vremea copilariei, cand plecam cu saniile pe derdelus si pana cand nu se insera nu ma prindeau bunicii prin casa.
... si ce bine mirosea focul in soba lor mica din bucatarie ... si ce buna era mamaliga prajita pe plita (mmm deja mi-e pofta :)) ) dar turtele si laptele cald ... nu va mai spun, ce gust bun avea gemul de prune cu nuca ... gata ca mor de pofta :)).

... si nu's de ce , si nu'stiu cum ;) m-a prins veselia copilariei, ochii imi rad, si contrar celor ce spuneam uneori imbufnata, pentru toate astea iubesc iernile copilariei mele.

Nu ma astept sa fiu azi foartea atenta, ori dispusa spre a realiza"sarcinile" muncii mele, asa ca fredonez "Mi-am pus busuioc in par mai ,..... tra, la, la ".... ca-i de-a noastra romaneasca, cui nu-i place sa traiasca ...hop, sa, sa :))

Comentarii

Liliana a spus…
Sa-ti fie de bine, copile! ;)
Foarte reconfortante randurile tale! Si eu am avut aceeasi senzatie cand m-am luptat cu nametii... ca am redevenit copil! :)
Hai, sa ne fie de bine! :)
Brandusa a spus…
Lolita, sa ne fie, sa ne fie ;)
Se pare ca iarna aceasta e molipsitoare :)
rosia_lady a spus…
da intotdeauna zapada ne aduce in cale vechiile amintiri ale copilariei..ce a trecut si no sa mai vie
Borgia a spus…
Pfff..jem di pruni cu nuca..si laptic cald..si imbujorarea de dupa saniush..si cei ai nostri ce nu mai sunt..Saru'mana injere..am dat o fuga pana n trecut..si tare bine a fost..Pupacesc..
Anonim a spus…
hi hi
nici nu stiii
...
auzi la ea
...prins,,,,
hi hi



op
Brandusa a spus…
Rosia_lady ... asta cu nu mai revine, imi lasa un gust amar, off.
Pup, sa ne indulcim :)
Brandusa a spus…
Borgia, te pupacesc eu cu niscavai zapada na, ca facem tenu' fin :) ...si bujori naturali...uff ca bine ne era acolo in copilarie :)
Daca ai zambit azi, la ineptiile mele, sunt un om castigat :)
Brandusa a spus…
Op, vrei cu capu' in zapada, ori o bulgareala zdravana ai ?! :))
Alex a spus…
Frigul si zapada iti aduce aminte de toate clipele frumoase.
Brandusa a spus…
Ramonaa<3, e de bine, sa ma exprim asa, mai plastic :) !
Cand zambetele ne tin loc de caldura, iarna devine puritate.
Septembrie a spus…
Toți redevenim copii...ne trebuie doar un motiv. Mă bucur să te regăsesc, mai voioasă, mai....Eu zic, să mai fie iarnă!:)
Brandusa a spus…
Septembrie, am inchis canalele de stiri, unde toata iarna e o pacoste si m-am retras in placerea visului de iarna...sincer rutina, zbuciumul zilnic, graba dupa lumesc si material le-am lasat pret de o dimineata pe margine...si mi-a fost bine, un altfel de bine, ca imbratisarea unui prieten vechi si drag. :)
Simina a spus…
gandul meu alb de fulgi se asterne vesel la tine in taramul nins al copilariei...ce bine e!!!!!
Unknown a spus…
Pffff...Brandusa...ma faci sa plec la tara sa o pun pe bunica sa imi faca turte pe plita ca mi-ai facut o asa mare pofta:)

Te imbratisez cu mare drag si pe aripi de vant iti trimit numai bine:*:*>:D<
Baldovin a spus…
Muzica puternica!
Brandusa a spus…
Simina, nu ne-am mai vazut de mult :)
Brandusa a spus…
Dream, pai sa faca si sa papi si pt.mine. :)
Brandusa a spus…
Baldovin, da buna ca un vin vechi :)

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire