Cafeaua ingerilor



Nu pot sa beau gura de cafea fara sa va intreb daca voi credeti in ingeri ?
In ingerii de langa noi .
Maya a ajuns  sa imbratiseze un inger – Ana-Maria Tudor .
Si nu stiu daca se  intelege ca in viata reala e un copil real, un copil care are nevoie de sprijinul nostru.
Veti spune:
- Ok mai sunt si altii .
Iar eu va voi raspunde asa :
- Haideti sa fim noi ingerii si Mosii ei, apoi vom mai vedea.
Poate nu intamplator ea a fost trimisa la noi !
… si nu va scriu zambind, nici cu dojana…va scriu la cafea cu lacrimi in ochi ……… restul vom scrie poate apoi, tot noi.

Comentarii

Solidaster a spus…
Eu cred ín íngeri si cred ín minuni care apar atunci când te astepti mai putin.Sper sã se rezolve si ea sã poatã sã viseze ín continuare.O seara superbã,;))
Brandusa a spus…
Solidaster, tu esti o mana ce ma prinde de departe...si stiu ca gandurile noastre si ajutorul nostru comun va reusi ...si sper in cat mai curand.
...ma gasesti si pe FB aici :

https://www.facebook.com/ivanamateescu
Ryanna Pop a spus…
tristă povestea ta..sunt neputincioasă..ştiu ce înseamnă să fii bolnav şi să nu ai şanse din cauza banilor..şi la mine a fost ceva asemănător..dar,sigur noi suntem adulţi..ea este un copil..păcat că ţara asta nu se ocupă de astfel de cazuri deşi ni se iau bani f.mulţi nejustificat ce s-ar putea folosi ptr.salvări de vieţi..sau dacă parlamentarii ar ceda 1%din avantajele lor cred că tot nu am mai putea vorbi pe situri de chete care uneori se adună,alteori nu,sau se întregesc prea târziu..îngerii dacă există?..nu ştiu..o viaţă am trăit cu această dilemă..uneori i-am simţ,alteori nu..
dar sper măcar, ca îngerul păzitor al acestei fetiţe să facă minuni..
un gând bun,atât pot să-i trimit din partea mea...dacă aş putea mai mult,aş fi fericită să fac..
să-i ajute dumnezeu să aibă zile!
Brandusa a spus…
Ryanna, sper sa fie ingerii cu noi si cu ea :)
Elza a spus…
da,la o cafea buna :)
Anonim a spus…
Din păcate, și eu pot doar să mă rog pentru ea ! Cât mi-aș dori să pot fce mai mult... dar se pare că în această viață sunt menită doar să supraviețuiesc, nu să trăiesc.

Gânduri bune pentru ea, și o îmbrățișare pentru tine ! Crăciun fericit !
Edelweiss a spus…
Fie ca Nasterea Domnului sa va lumineze sufletele si casa, sa aveti parte de sanatare, belsug si fericire!Craciun fericit!
Solidaster a spus…
Am trecut din nou pe aici sã-ti urez Sãrbãtori frumoase,linistite si pline de sperantã pentru viitor,alãturi de cei dragi tie.Imbrãtisãri de departe :))
Brandusa a spus…
Florina, conteaza.Iar energia noastra buna, de sustinere comuna, cred ca se va finaliza spre binele ei.

Te imbratisez Florina, iar dragostea asta de sora nu costa, dar iti va da aripi :)

La Multi Ani suflete inalt !
Brandusa a spus…
Cerasela, sa-ti fie buna inima si usor sufletul si sa te poti bucura de toata feeria Craciunului din viata ta! :)
Brandusa a spus…
Solidaster, nu stiu cat bine poti duce, dar stiu ca vreau pentru tine tot binele si bucuria lumii :)

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire