Ne ninge pe suflet iubite.





Tine-mi ochii spre cer iubite,
 sa (re) vad cum ne ninge in ani si-n dorinte,
 ne ninge pe frunte, s-asterne pe tample.

Tine-mi bratele deschise iubite
sa-mi ninga pe brate, pe straiele albe,
si trupul sa-mi (cu) prinda, 
in rece si cald, in suflet sa-mi ninga.

Tine-mi inima vie iubite,
 s-o ninga-n zvacniri, s-o ninga-n iubiri,
s-o  ninga sagalnic, s-o ninga nostalgic,
s-o ninga cuminte, s-o ninga fierbinte
................. s-o ninga cu flori.

Tine-mi Craciunul aproape iubite,
 sa-mi fii sarbatoare, sa-mi fii alinare.



Articol inscris in concursul  Nopti Magice in Miez de Iarna-2012"  - concurs sponsorizat de LuxuryGifts.

Comentarii

erys a spus…
imi suna frumos a invitatie si-a declaratie de iubire...
calde flori
senine culori
cantec de viori
pure ninsori...
:)
Brandusa a spus…
Erys, :) si mai vreau !
... imi place ce spui :)
Unknown a spus…
Iti doresc sa te ninga cu iubire, iar fulgii sa fie din argint pur, sa nu se topeasca niciodata!
Frumoasa ninsoarea ta, frumoasa si pura ca sufletul tau.
Brandusa a spus…
Maria, trimit ninsoarea asta de suflet catre tine :)
Multumesc !
Unknown a spus…
tine-mi sufletul aproape, iubito,
si sufla-l de praf, si da-l prin zapada,
si canta-i o dulce balada.
il curata de boli si mizerii,
il lasa pur ca un izvor,
sa nu-l arunci in frigul iernii,
sa-i dai timid, visand, ajutor.


Frumoase ganduri,
frumoase randuri

pe fulgii de nea
iti trimit imbratisarea mea :)
Brandusa a spus…
Bianca, continuam poezia, nu ?! :)
Faine versuri !
Brandusa a spus…
Dream, te-am prins ...in imbratisare !
Oti a spus…
minunate versuri, ca de sărbătoare...

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire