Exercitii de "Nu-mi pasa!"


*******************************************************
Astazi am exersat  "Nu-mi pasa!".
L-am preluat crud, abia auzit, si-am accentuat nuanta marind apoi sonorul...
Nu-mi pasa ! ...am zis.
Dar nu se incorpora in mine. Trebuia exersat, inoculat cumva de mine, in mine.
Acest "Nu-mi pasa" devenise o expresie fara  aplicabilitate. O spuneam in vant
 si-atat. Efectul era invers, si ma mustram pentru fiecare suferinta, pentru fiecare
 insinuare ca as fi vinovata, pentru fiecare gesc care-mi trada slabiciunea prea
umana, caracterul prea bland...desi tonul vocii nu lasa sa se vada...
iertam dar nu uitam...iar neuitarea se cuibarea rece in mine, pe sub piele,
si-mi ingreuna rasuflarea si miscarea.
Da, exercitiul trebuie continuat pana cand porii fiintei mele vor sti sa-si asume:
 "Nu-mi pasa!"
De ce sa-mi pese atat, pana la durere de chestii, trestii...trecute, pierdute ?!
Nu...nu mai vreau...nu-mi pasa !!!
***********************************************************



Comentarii

Lotus a spus…
Mult succes, "păsarea" este adeseori o slăbiciune feminină! :)
erys a spus…
mai, bine gandit, spus, bine facut!
mai fac si eu de-astea, da' degeaba :))
Ryanna Pop a spus…
şi totuşi sunt multe de care ne pasă,fie că vrem fie că nu...
conform binecunoscutei expresii;"niciodată să nu spui niciodată":)...
Brandusa a spus…
Lotus, :) mda, noi zburatoarele si slabiciunile nostre ! :))
Brandusa a spus…
Erys, macar exersam ;)
Brandusa a spus…
Ryanna, nici o secunda n-o sa contrazic spusele tale :)... dar mi-ar place sa pot cateodata sa "nu-mi pese" .
Anemona a spus…
Buna ideea asta cu exersarea!:D
Solidaster a spus…
Hei ce domnisoarã simpatica,mã íntâmpinã la deschiderea blogului.Frumos.:))
Sã stii ca nu pierzi prea multe daca íti spui uneori chiar "nu ími pasã".O searã frumoasã.:))
dmd. a spus…
..nu-mi pasă sună cam neomenesc...poate este un ecou reptilian :)
Brandusa a spus…
Anemona, daaaa trebuie exersat :))
Brandusa a spus…
Anemona, daaaa trebuie temeinic exersat ca mai apoi sa-ti iasa :))
Brandusa a spus…
Solidaster, ma bucur sa-ti placa ;)
Uneori mi-ar trebui o stare de "nu-mi pasa" .
Brandusa a spus…
dmd, oare de aia nu-mi iese ?! :)

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire