Scrisoare catre el

Darling,

Astazi mi-am desenat ochii. Am pus maro insorit pe pleoapa, si i-am conturat cu verde, mult verde.
Apoi am rimelat cu negru genele-mi lungi, sa se atinga cand clipesc zilei. Am ales sa imbrac o bluzita
verde.

Cat de verde ?

Foarte verde. :) Precum frunza implinita, precum  padurea in maturitate.
...si am fost bine, doar am vorbit anapoda de mult, am dat pe dinafara clocotul din interior.
Astazi am fost mai bine si am respirat.

Dar in noaptea asta iar voi adormi tarziu, sa stii. Voi medita in linistea ei pana cand ma voi 
echilibra...da stiu vei rade, eu caut in tot balante, echilibrul lor...poate un defect profesional
sau o virtute.

Si cand voi termina cu tot zbuciumul asta voi sadi lavanda promisa, voi mirosi aromele
pamantului si le voi pastra inca vii in sticlute transparente, cu capac si eticheta sau in 
saculete ormanent. Iar atunci voi fi libera, voi fi zglobie, voi rade mai mult si voi vorbi 
mai putin...iar peste toate doar anii adunati vor fi mai multi.

Cu drag,
   EU
________________________________________________________

'SimMB




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire