Oaza

Am fost aici in acea clipa,
si-am  transformat eternitatea ei in iubire.

Pastram latent  in mine setea desertului
si praful lui pe gene si-n ochi,
invaluita-n matasuri grele,
toata-n pietre si bijuterii.
Nimic fals, totul platit.

N-am inteles furtunile,
cum n-am inteles soarele arzator in mijlocul zilei,
dar ele m-au tamanduit, el m-a oblojit.

In mijlocul acelui desert, in singura lui oaza
mi-am facut pat din iarba.

Nu stiu cat am cautat, n-a contat,

pana am gasit clipa eternitatii din noi doi.
______________________________
"Brandusa SimmB

Comentarii

Catalin a spus…
Cine vrea eternitate o va găsi într-o oaza din desert..., însă ar fi mai aglomerat decât în miez de vara pe Vf. Moldoveanu. ;)
Brandusa a spus…
Catalin :) Mie imi spui. Nici la Sfinx nu mai era loc. urnicute ii :)

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire