Fuga in rai

In  raiul pamantesc  se nasc copaci, livezi si flori,
se naste iarba deasa, si se nasc cocori;
in raiul pamantesc se naste  rasaritul in culori,
se cerne ziua, se scalda-n noi apusurile-n vai,
iar raiul pamantesc cuprinde zbor, cuprinde dor,
cuprinde vise, inimi pline si deschise;
si l-am cutreierat, si l-am stiut,
si m-a cuprins de tot, in tot.

Si-n raiul meu de pe pamant ades se plange,
si doare  pan-n inima si se saruta-n sange,
in raiul asta se trudeste cu sudoare,
si visele se mai ascund prin buzunare,
in raiul meu de pe pamant se simte totul,
si se jerfesc minute crude pentr-o clipa buna,
prin raiul asta ma ascund si despre noi iti spun,

ca raiul asta locuieste cu iubire-n noi
si stiu daca ti-am spus,
ca-n raiul asta-mi locuiesti si tu.
_______________________
"Brandusa SimMB

07.09.2017

https://www.youtube.com/watch?v=BLCdc6uQoO4

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Intregire