Al meu

Am atins cu mana visul meu pamantesc,
si  l-am descantat in alintari pe frunte,
cand el dormea adanc somnul sau sfant;

iar noaptea-si clocotea sarutari intre noi,
le lua de pe buze si le framanta in aluat,
si-l va coace, cozonac de dragoste fierbinte va face
si-apoi flamanzirii meselor Craciunului il va imparti.

Se vor imbata mesenii toti, vor colinda copiii toti,
din seara stelei cu lumina pana-n ziua intunecarii,
in timp ce gura de aghiazma iti voi darui,
in pragul vascului, langa crengile  brazilor,
in  patima din imbratisarile dezarmarilor;

din palmele-mi fata sa-ti speli, in ziua nasterilor,
ca si cum te-ai naste acum prima data,
ca si cum ai respira acum prima data,
ca si cum ai iubi acum  prima data
....  in viata ta....tu, doar tu, al meu.
______________________
 "Brandusa SimMB - Al meu



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ea - in Africa

Gand de cafea tare